Kartico lahko zahtevate znotraj svojega profila ali pa v zadnjem koraku nakupa.
Pričakal
vas bo formular za izdajo kartice. Izpolnite ga s svojimi pravimi podatki.
ZAKAJ POSTATI ČLAN KLUBA EMMEZETA?
Članstvo v Klubu Emmezeta, odpiranje profila in združevanje virtualne klub kartice Vam omogočata:
Nakup po posebnih klubskih cenah
Dodatne popuste za pridobljene točke
Vpogled v stanje Vaših točk
Da bi postali novi član preko spleta in bili deležni klubskih ugodnosti, sledite naslednjim korakom:
1.PROFIL
Odprite profil in opravite
registracijo.
2.VAŠI PODATKI
Znotraj profila v zavihku Emmezeta klub
izpolnite zahtevane podatke.
Če ste že obstoječi član Kluba vendar do sedaj niste kupovali preko spleta, je potrebno:
1.POVEZOVANJE
Vašo obstoječo virtualno klub kartico po
registraciji povežite s profilom.
1.RAČUN
Pripravite številko svoje virtualne klubske kartice in katerikoli
račun iz trgovine, s katerim ste pridobili točke
ali datum vašega rojstva.
Če potrebujete račun kakšnega Svojega predhodnega nakupa, Vam bomo z veseljem pomagali preko e-pošte
ali pa nas pokličite na info telefon (+386 030 767 232).
Odpiranje profila in združevanje kartice Vam omogočata dodatne ugodnosti!
Prišli ste v Emmezeta center in ugotovili, da Vam je Emmezeta klub kartica ostala doma, v avtu, pri partnerju?
To več ni problem, ker lahko zbirate in koristite zbrane točke tudi brez Emmezeta Klub kartice v denarnici!
V svojem profilu, v zavihku Emmezeta Klub zahtevajte Izdajo Klub kode. Takoj boste dobili enkratno pet mestno Klub kodo, ki je v veljavi cel dan.
Pokažite pridobljeno Klub kodo na blagajni. Zbirajte vaše točke in uživajte v posebnih popustih samo za člane Emmezeta kluba!
Zbiranje Emmezeta Klub točk
Zbrane točke se seštevajo in so vidne na slipu računa in na vašem profilu.
DODATNO VEZANO ZA TOČKE
SPLETNA TRGOVINA
Nimam še Klub kartice. Želim opraviti nakup v spletni trgovini. Kako lahko dobim kartico in točke?
Že imam Klub kartico. Ravno nameravam opraviti nakup v spletni trgovini. Ali bom pridobil točke?
Točke Vam bodo pripisane na Vašo kartico edino v primeru, če nakup opravite prijavljeni u svoj Emmezeta uporabniški profil s katerim ste
predhodno
povezali svojo Klub kartico.
Naknadno pripisovanje točk ni mogoče.
Povezal bi svojo kartico s profilom, vendar nimam zahtevane številke računa?
Nakup bi opravil kot gost, ali lahko zbiram točke?
Registrirani uporabniki imajo možnost zbirati in vnovčevati točke. Če nakupujete kot gost, to možnost ne boste imeli.
Koliko točk pridobim z nakupom v spletni trgovini?
Točke, ki jih lako pridobite z nakupom v spletni trgovini se izračunajo po istem principu kakor
v
poslovalnici - po tablici Dodatni popust za člane, odvisno od načina plačila.
TRGOVINA
Kako zbiram točke z nakupom v poslovalnici?
Vkolikor že imate Klub kartico, jo pokažite na blagajni. Vkolikor je nimate, imamo
možnost, da
Vam pri plačilu na blagajni izdamo novo kartico s takrat zbranimi točkami.
Številko svoje kartice
lahko
shranite v aplikaciji (npr.Stocard ali podobni) ter jo pokažete pri plačilu na blagajni. Če ste odprli profil na
spletni strani in
ste član Kluba, lahko zahtevate klub KODO, katera zamenja kartico v fizični obliki.
Ali lahko vnovčim točke, če nimam kartico pri sebi v času nakupovanja?
Če ste pozabili svojo kartico, imamo rešitev! Uvedli smo novost v Klub - vsi
kupci
registrirani preko spleta, kateri so povezali svojo kartico s profilom, zdaj iz svojega profila lahko zahtevajo Klub
KODO.
KODA
velja cel dan in jo je potrebno namesto fizične kartice pokazati na blagajni pri plačilu. S tem smo
dosegli maksimalno varnost, zaščito vaše zasebnosti in funkcionalnost.
Torej odgovor na vaše
vprašanje je: če
imate enkratno Klub KODO, fizično kartico ne potrebujete, tako lahko tudi brez nje zbirate in vnovčite vaše
točke.
Splošni pogoji uporabe Emmezeta klub kartice
Odgovori na vsa vprašanja v zvezi z:
Izdajo kartice
Zbiranje nagradnih točk
Zaščita osebnih podatkov
Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Končne odredbe